Zadanie nr 2 – Brains Attack

Przed Wami kolejne zadanie. Tym razem stworzone przez firmę RiverWood

  1. Brief:

Zadaniem zespołu jest przygotowanie kompleksowej kampanii marketingowej dla premiery produktu z segmentu Premium w kategorii dania gotowe. Przygotowana prezentacja powinna uwzględniać działania:

    • ATL (konkretny opis narzędzi, czas trwania, efekty),
    • BTL (konkretny opis narzędzi, czas trwania, efekty),
    • interactive (konkretny opis narzędzi, czas trwania, efekty),
    • social media (konkretny opis narzędzi, czas trwania, efekty).
  1. Marka/produkt:

    • Branża: FMCG,
    • Kategoria: dania gotowe, produkty mięsno-warzywne,
    • Opakowanie: słoik,
    • Klasa: Premium.
  1. Core Target – grupa docelowa:

  • kobiety 25-50+ – młode matki, singielki, kobiety aktywne zawodowo, wykształcenie średnie i wyższe,
  • mężczyźni 25-50- single, aktywni zawodowo, ojcowie, wykształcenie średnie i wyższe,
  • studenci 18-26 lat.
  1. Czas trwania:

Zespół ma za zadanie wskazać proponowany czas trwania kampanii z uwzględnieniem konkretnych okresów (w skali roku kalendarzowego) przeznaczonych na poszczególne aktywności wraz z uzasadnieniem wyboru i rekomendacją (dlaczego wskazujemy zastosowanie danych narzędzi w określonym czasie, jakie są tego zależności).

  1. Obszar działań oraz narzędzia:

Zespół ma za zadanie wskazanie konkretnych narzędzi wraz z ich szczegółowym opisem w kontekście proponowanych działań.

      • ATL – telewizja, prasa, radio,
      • BTL – działania outdoor, działania w punktach sprzedaży, etc.
      • interactive – kampanie bannerowe, działania www, etc.
      • social media – Facebook, YouTube, etc.

Konieczne jest również wskazanie narzędzi pomiaru skuteczności podjętych aktywności we wszystkich wskazanych obszarach.

  1. Budżet kampanii:

Zespół powinien wskazać propozycje działań dla dwóch wersji budżetowych:

  • 3 000 000 PLN,
  • 6 000 000 PLN.

Wymagania:

Prace-prezentacje mogą mieć formę pracy pisemnej lub prezentacji  zapisanych w pliku o formacie pdf.
Nazwa pliku pdf powinna odpowiadać formie: BA_2_nazwisko_nazwisko_nazwisko
Prosimy o nie umieszczanie w projekcie danych drużyny – chcemy w ten sposób zagwarantować obiektywność podczas jego oceny.

Projekty przesyłajcie do środy 19.03.2014 na adres:

aleksandra.gimbut@wp.pl
promocja.wnpid@amu.edu.pl

Zostaną one  ocenione do 28.03.2014

A więc wszystkie drużyny – do dzieła!;)

Similar posts