GoldenSubmarine – zadanie nr 4!

golden submarineKontekst zadania

GoldenSubmarine – czołowa agencja marketingu Interaktywnego w Polsce – planuje komunikację marketingową marek między innymi w przestrzeni mobilnej.

Wraz ze wzrostem penetracji urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu marketerzy coraz częściej realizują kampanie mobilne, tworzą aplikacje i dostosowują swoje serwisy tak, by mogły bez problemu być wyświetlane z poziomu dowolnego urządzenia.

Wszelkie badania potwierdzają, że użytkownicy urządzeń mobilnych najczęściej wykorzystują je do przeglądania zasobów sieci, obecności w ulubionych społecznościach oraz korzystanie z aplikacji różnego rodzaju (najczęściej jednak są to aplikacje przydatne w różnych kontekstach „przestrzeni” i „sytuacji”,
w której znajduje się użytkownik np.: nawigacja lub aplikacja z repertuarem kin lub innych miejsc o charakterze kulturalno-rozrywkowym).

Niestety, wraz ze wzrostem popularności przestrzeni mobilnej, coraz trudniej znaleźć w niej przykłady wyróżniające się na tle działań, które tak naprawdę są klonami udanych aplikacji lub wzorcowej komunikacji.

Grupa docelowa: Studenci i ich pracodawcy

  1. WY J (osoby studiujące – szczególnie na ostatnich latach – różnego rodzaju kierunków na dowolnych uczelniach – rozglądający się za pracą)
  2. Pracodawcy:
    1. Managerowie wysokiego szczebla decydujący o zatrudnieniu w firmie w dużych korporacjach/firmach
    2. Właściciele / Dyrektorzy mniejszych przedsiębiorstw decydujący o zatrudnieniu
    3. Specjaliści HR – osoby odpowiedzialne za rekrutację w firmach, szukanie talentów, zarządzanie kadrami.

Problem:

Jest za dużo studentów, by jeden pracodawca mógł ich wszystkich poznać.

Za dużo jest pracodawców, by jeden student mógł porozmawiać ze wszystkimi pracodawcami na raz.

Zadanie:

Stworzenie takiej aplikacji na urządzenie mobilne, która będzie integratorem świata studentów
i pracodawców, platformą komunikacji umożliwiającą bezpośredni kontakt. Dzięki aplikacji student może znaleźć pracodawcę, a pracodawca pożądanego pracownika.

Utrudnienie:

To nie jest brief na stworzenie kolejnego portalu pracy. Liczą się tylko koncepcje, które w pełni wykorzystują istotę mobilności jako kanału kontaktu – biorą pod uwagę możliwości wykorzystania funkcji jakie posiadają urządzenia mobilne i konteksty wykorzystywania urządzeń mobilnych zarówno przez studentów jak i pracodawców.

Nabierz powietrza, zamknij oczy i zanurz się w pełni w mobilności – wykorzystaj to, czego jeszcze nikt inny nie zrobił, a jeszcze lepiej – o czym nikt inny nawet nie pomyślał.

 

Similar posts