Wskazówki od firmy RiverWood do zadania nr 2

1. Czy zostało scharakteryzowane do jakich sklepów ma trafić produkt? Półka wyższa czy niższa produktu?
Handel nowoczesny, sklepy typu Piotr i Paweł, Alma, Real, Carrefour, Tesco, Auchan, sieci typu Żabka, Rabat, Groszek
2. Czy ma to być produkt high quality czy może bardziej ma skupiać się na cenie lub innych walorach?
Produkt premium wśród dań gotowych, ciekawa receptura (przykładowo: schab ze śliwką w sosie myśliwskim z dodatkiem szafranu :)). Czy wysokiej jakości nie wiemy, na pewno dorobiona ideologia, historia coś ala Krakowski Kredens.
3. Z czego będzie się składał produkt? Czy są już wyróżnione składniki? Czy to będzie danie typu polskiego, chińskiego czy indyjskiego?
Receptury jeszcze nie są finalnie zamknięte, ale możemy brać pod uwagę m.in. Gulasze, Schaby, Pieczenie, Sosy, Smalce, Pasztety
4. Czy zostało już zaprojektowane opakowanie, czy team’y mogą przedstawić swój własny pomysł, jeżeli wpisuje się on w promocyjny wymiar kampanii?
Tak opakowanie powstaje – jest na finalnym odcinku, niestety na tym etapie nie możemy jeszcze tego upubliczniać.
Ale może w tym punkcie warto się zastanowić nad jakąś ciekawą promocją konsumencką typu 2 w 1 albo 30% więcej rozkoszy smaku. Pełna elastyczność i otwartość.
Similar posts