Zadanie nr 3 – Brains Attack

wrigleyFirma Wrigley to największy na świecie producent i dystrybutor gumy do żucia oraz lider na rynku słodyczy impulsowych.

Misja firmy to: Tworzymy proste przyjemności, by rozjaśniać dni wszystkim ludziom.

Jest to firma o unikalnej kulturze organizacyjnej, ceniąca skuteczną komunikację, innowacyjność, nagradzająca za dobre wyniki i zaangażowanie. Dla Wrigley środowisko naturalne i zrównoważony rozwój są bardzo ważne. Nie tylko zmienia ona nswoje procesy produkcyjne na bardziej efektywne, ekonomiczne, zużywające jak najmniej prądu i wody, ale również organizuje wiele działań i akcji, aby wspierać lokalne społeczności i dbać o środowisko.

Zadanie nr 3 od firmy Wrigley:

Zaproponuj aktywność employer-brandingową skierowaną do studentów i absolwentów, która zwróci uwagę ambitnych i energicznych osób poszukujących ciekawych wyzwań i nieustannie dążących do samodoskonalenia i rozwoju.

Uwzględnij harmonogram projektu oraz związane z nim koszty.

Wymagania:

Prace-prezentacje mogą mieć formę pracy pisemnej lub prezentacji  zapisanych w formacie pdf. Nazwa pliku pdf powinna odpowiadać formie: BA_3_nazwisko_nazwisko_nazwisko. Prosimy o nie umieszczanie w projekcie danych drużyny – chcemy w ten sposób zagwarantować obiektywność podczas jego oceny.

Projekty przesyłajcie do czwartku 20.04.2014 na adres:

aleksandra.gimbut@wp.pl
promocja.wnpid@amu.edu.pl

POWODZENIA!

Similar posts